Adana'nın Yüreğir ilçesinde, 22 Haziran tarihinde meydana gelen bir olayda, yüzleri maskeli iki hırsızın bir siteden motosiklet çaldığı anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Motosiklet sahibi Muzaffer Sarı (42), devriye gezen polis ekiplerinin dikkati sayesinde motosikletine yeniden kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.
Olay, Haydaroğlu Mahallesi'nde bulunan bir sitede gerçekleşti. İddialara göre, henüz kimliği belirlenemeyen hırsızlar, Sarı'ya ait motosikletin gidon kilidini kırarak çalmaya çalıştı. Şüphelilerin motosikleti çaldığı anlar, site içindeki güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.
Polis ekipleri, bu sırada devriye gezdikleri bölgede maskeli hırsızları fark etti. Polisi gören şüpheliler, çaldıkları motosikleti yere atarak kaçmaya başladı. Olayın ardından kaçan şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatıldı ve ele geçirilen motosiklet, sahibine teslim edildi.
Muzaffer Sarı, yaşadığı olayı şu sözlerle anlattı: "Dün gece bizim motorumuz çalındı. Çok şükür polisler gelirken yakaladı. Kilidini kırdılar, motoru götürürlerken polisler görüyor. Polislerden Allah razı olsun. Polisler motorumuzu bulduklarını söyledi. Gidip geri aldık. Çalınsaydı 100 bin TL'lik emeğimiz boşa giderdi, çok şükür bulundu."

ADANA’DA YÜZLERİ MASKELİ 2 ŞÜPHELİNİN BİR SİTEDEN MOTOSİKLET ÇALDIĞI ANLAR GÜVENLİK KAMERASINA YANSIDI.
