Adana’da, bir kişinin park halindeki motosikleti çalması güvenlik kameralarına yansıdı. Motosikletle dolaşırken yakalanan şüpheli, ifadesinde "Motosikleti evime dönmek için çaldım. Polise teslim etmeye giderken yakalandım" dedi.
Olay, 25 Mayıs günü Çukurova ilçesinde bulunan Huzurevleri Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, 22 yaşındaki Mustafa C., sokakta yürüyüş yaparken bir apartmanın otoparkındaki motosikleti fark etti. Hızla gidon kilidini kıran Mustafa C., motosikleti sürükleyerek bölgeden uzaklaştı. Sakin bir alanda motosiklete düz kontak yaparak çalıştırdıktan sonra kayıplara karıştı.
Sabah işe gitmek için dışarıya çıkan motosiklet sahibi A.E., motosikletinin çalındığını fark etti ve durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Bölgeye Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri sevk edildi. Polis, apartmanın ve çevredeki güvenlik kameralarının görüntülerini inceleyerek, şüphelinin Yüreğir ilçesine bağlı Sinanpaşa Mahallesi’ne gittiğini belirledi.
Ekipler, şüphelinin bulunduğu mahalleye giderek araştırmalara başladı. Yapılan çalışmalarda, Mustafa C. motosikletle gezerken yakalandı. Emniyetteki sorgusunda, "Motosikleti evime dönmek için çaldım. Geri verecektim, tam teslim etmeye giderken polise yakalandım" ifadesini kullandı. Yapılan işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen Mustafa C., çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı.
Öte yandan, çalınan motosiklet, sahibine teslim edildi.

ADANA’DA BİR KİŞİNİN PARK HALİNDEKİ MOTOSİKLETİ ÇALMASI ANBEAN GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI. MOTOSİKLET İLE GEZDİĞİ SIRADA YAKALANAN ŞÜPHELİ, "MOTOSİKLETİ EVİME DÖNMEK İÇİN ÇALDIM. POLİSE TESLİM ETMEYE GİDERKEN YAKALANDIM" DEDİĞİ ÖNE SÜRÜLDÜ.
