Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Antalya'da motosiklet sürücüsü polisi görünce kaçtı

Antalya'da motosiklet sürücüsü polisi görünce kaçtı

Antalya'da polis ekiplerini gören motosiklet sürücüsü, motosikletini bırakıp kaçtı. Motosiklet hacizli ve cezalarla dolu.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde meydana gelen olayda, ihbara giden polis ekiplerini gören motosiklet sürücüsü hızla uzaklaştı. Olay, Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yakınlarında gerçekleşti. Kimliği belirsiz şahıs, kullandığı plakasız motosikleti bırakıp kaçarken, yapılan kontrollerde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, muayenesinin ve sigortasının olmadığı tespit edildi.

Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekiplerinin yaptığı inceleme sonucunda, motosiklet sahibine toplam 49 bin 965 TL para cezası kesildi. Cezalar, plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin TL, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL ve sigortasının olmamasından 1.246 TL olarak belirlendi. Olayın ardından motosiklet, yediemin otoparkına çekildi.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ...

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ BIRAKIP HIZLA UZAKLAŞTI.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ...