Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Aydın’da sıcaklıkların artması bekleniyor

Aydın’da sıcaklıkların artması bekleniyor

Meteoroloji verilerine göre Aydın'da hafta boyunca sıcak hava etkili olacak, sıcaklık 37 dereceyi bulacak.

Meteoroloji Genel Müdürlüğü 2. Bölge Müdürlüğü tarafından yayımlanan hava tahmin raporuna göre, Aydın’da sıcak hava etkisini sürdürecek.

Kentte hava sıcaklığının 37 dereceye kadar yükselmesi beklenirken, vatandaşların özellikle öğle saatlerinde dikkatli olmaları istendi.

Aydın’da 22 Haziran Pazartesi günü hava az bulutlu ve açık olacak. En düşük sıcaklığın 20, en yüksek sıcaklığın ise 36 derece olarak ölçülmesi bekleniyor. Salı günü sıcaklık 35 dereceye gerilerken, Çarşamba ve Perşembe günleri yeniden yükselerek 37 dereceye ulaşacak.

Haftanın tamamında az bulutlu ve açık havanın hakim olacağı kentte, güneşli havayla birlikte sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi öngörülüyor. Yetkililer, sıcak havanın etkili olduğu saatlerde yaşlılar, çocuklar ve kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşların zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamaları konusunda uyarıda bulundu.

METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 2. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YAYIMLANAN HAVA TAHMİN RAPORUNA GÖRE...

METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 2. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YAYIMLANAN HAVA TAHMİN RAPORUNA GÖRE, AYDIN'DA HAFTA BOYUNCA SICAK HAVA ETKİSİNİ SÜRDÜRECEK. KENTTE HAVA SICAKLIĞININ 37 DERECEYE KADAR YÜKSELMESİ BEKLENİRKEN, VATANDAŞLARIN ÖZELLİKLE ÖĞLE SAATLERİNDE DİKKATLİ OLMALARI İSTENDİ.