Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Bilecik'te ormanlık alana yıldırım düştü, yangın çıktı

Bilecik'te ormanlık alana yıldırım düştü, yangın çıktı

Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde yıldırım düşmesi sonucu orman yangını çıktı. Ekipler hızla müdahale etti.

Bilecik'in Gölpazarı ilçesine bağlı Dereli Köyü mevkiinde, ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucunda yangın çıktı. 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbar üzerine, jandarma ve orman işletme ekipleri bölgeye intikal etti.

Güvenlik güçleri ve orman ekipleri, ağaç diplerinde bulunan kuru otların yıldırım düşmesiyle tutuşarak yangına neden olduğunu tespit etti. Hızla müdahale eden ekipler, yangını kısa sürede kontrol altına alarak söndürdü. Yangın sonrası bölgede soğutma çalışmaları gerçekleştirildi.

Öte yandan, orman işletme ekiplerinin bölgedeki tedbir amaçlı kontrollerinin devam ettiği öğrenildi.

BİLECİK’TE ORMANLIK ALANA YILDIRIM DÜŞTÜ, YANGIN ÇIKTI

BİLECİK’TE ORMANLIK ALANA YILDIRIM DÜŞTÜ, YANGIN ÇIKTI