Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Bilecik'te polis ve muhtarlar güvenlik için bir araya geldi

Bilecik'te polis ve muhtarlar güvenlik için bir araya geldi

Bilecik'te düzenlenen toplantıda polis ve muhtarlar, güvenlik için iş birliği ve koordinasyonu güçlendirme kararı aldı.

Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından, Bilecik Muhtarlar Derneği’nde mahalle muhtarlarının katılımıyla bir toplantı düzenlendi. Toplantıda, mahallelerde huzur ve güven ortamının korunmasına yönelik polis ve muhtarlar arasındaki iş birliği, koordinasyon ve karşılıklı bilgi paylaşımının güçlendirilmesi konuları ele alındı.

Muhtarların, mahallelerde yaşanabilecek olayların önlenmesindeki kritik rolü vurgulanırken, emniyet birimleri ile muhtarlar arasındaki iletişimin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Toplum destekli polislik anlayışı kapsamında gerçekleştirilen bu buluşmada, vatandaşların can ve mal güvenliğinin sağlanmasına yönelik ortak çalışmaların artırılarak sürdürülmesi konusunda görüş birliğine varıldı.

POLİS VE MUHTARLAR GÜVENLİK İÇİN BİR ARAYA GELDİ

POLİS VE MUHTARLAR GÜVENLİK İÇİN BİR ARAYA GELDİ