Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde bir çiğköfte işletmesi, takdir alan öğrencilere çiğköfte ikram etme kararı aldı.
Çermik'teki çiğköfte işletmecisi Bülent Aldağ, eğitim ve öğretime destek olmaya yönelik bir kampanya başlattığını açıkladı. Aldağ, takdirnamesini getiren her öğrenciye sayı sınırı olmaksızın çiğköfte dürüm ve ayran ikramında bulunacağını belirtti.
Aldağ, “İşimi severek yapıyorum. Öğrencileri kendi adıma eğitime teşvik etmek istedim. Onların başarılarını ödüllendirmek için böyle bir kampanya yaptım. Bizler ebeveynler olarak her zaman onların yanındayız” dedi.

DİYARBAKIR’IN ÇERMİK İLÇESİNDE BİR İŞLETME, TAKDİR ALAN ÖĞRENCİLERE ÇİĞKÖFTE İKRAM EDECEK.