Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Düzce Güzelbahçe anaokulunda sıfır atık sergisi gerçekleştirildi

Düzce Güzelbahçe anaokulunda sıfır atık sergisi gerçekleştirildi

Düzce Güzelbahçe Anaokulu'nda düzenlenen sıfır atık sergisi, öğrencilerin kıymetli geri dönüşüm eserleriyle büyük ilgi gördü.

Düzce Güzelbahçe Anaokulu’nda sıfır atık sergisi gerçekleştirildi

Düzce Güzelbahçe Anaokulu’nda düzenlenen sıfır atık sergisi, öğrencilerin hazırladığı geri dönüşüm çalışmaları ve renkli gösterilerle büyük ilgi gördü.

Etkinliğe İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, protokol üyeleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Programda, öğrencilerin geri dönüştürülebilir malzemeler kullanarak hazırladıkları eserler sergilendi.

Etkinlikte, öğrenciler, öğretmenler ve velilerin katkılarıyla hazırlanan ürünler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Programda ayrıca öğrencilerin sahnelediği ritim çubukları gösterisi, izleyicilerden yoğun alkış aldı.

Etkinlikte konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, çocukların sadece akademik başarılarıyla değil, güçlü değerlerle yetişmesinin de büyük önem taşıdığını vurguladı. Özer, çevre bilinci, sorumluluk duygusu ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının, erken yaşlarda kazandırılmasının geleceğin bilinçli bireylerini yetiştirmede önemli rol oynadığını ifade etti.

DÜZCE GÜZELBAHÇE ANAOKULU’NDA DÜZENLENEN SIFIR ATIK SERGİSİ VE KERMESİ, ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIĞI...

DÜZCE GÜZELBAHÇE ANAOKULU’NDA DÜZENLENEN SIFIR ATIK SERGİSİ VE KERMESİ, ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIĞI GERİ DÖNÜŞÜM ÇALIŞMALARI VE RENKLİ GÖSTERİLERLE BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ.

DÜZCE GÜZELBAHÇE ANAOKULU’NDA DÜZENLENEN SIFIR ATIK SERGİSİ VE KERMESİ, ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIĞI...