Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Ehliyetsiz sürücü uygulama noktasından kaçarken iki kişiyi yaraladı

Ehliyetsiz sürücü uygulama noktasından kaçarken iki kişiyi yaraladı

Bodrum'da uygulama noktasından kaçan ehliyetsiz sürücü, polis memuru ve motosikletliyi yaralayıp yakalandı.

Muğla’nın Bodrum ilçesinde, uygulama noktasından kaçmaya çalışan 19 yaşındaki ehliyetsiz sürücü, polis memuru ve motosikletliyi yaralayarak gözaltına alındı.

Dün akşam saatlerinde Gümbet Ayaz Caddesi’nde, polis ekiplerinin "dur" ihtarına uymayan sürücü, ilk olarak yaya polis memuruna çarparak hafif yaralanmasına sebep oldu. Sürücü, durmayarak motosiklete çarpıp, motosikleti direkle otomobil arasına sıkıştırdı. Kaçan sürücü, ardından önündeki başka bir otomobile de çarparak yoluna devam etti.

Olay sonrası yaralanan N.Ç., 112 Acil Sağlık ekiplerinin müdahalesi ile Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Kaçan sürücünün aracı, Eskiçeşme Mahallesi Onur Sokak’ta park halinde bulundu. Polis, aracın çevresinde detaylı inceleme yaptı ve otomobili çekici yardımıyla otoparka götürdü.

Polis araştırmalarının ardından 19 yaşındaki ehliyetsiz sürücü A.Y., yakalandı. Yapılan alkol testinde A.Y.’nin 0.66 promil alkollü olduğu tespit edildi. Sürücü, karakoldaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Bunun yanı sıra A.Y.’ye trafik ekipleri tarafından toplam 330 bin TL cezai işlem uygulandığı ve kullandığı aracın 60 gün trafikten men edildiği öğrenildi.

Uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı :O anlar kamerada

Uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı :O anlar kamerada