Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Emniyet genel müdürlüğü eskişehir trafiğindeki ihlalleri paylaştı

Emniyet genel müdürlüğü eskişehir trafiğindeki ihlalleri paylaştı

Eskişehir'de trafik kuralı ihlalleri sosyal medyada paylaşarak vatandaşları uyaran Emniyet Genel Müdürlüğü, güvenli sürüşün önemini vurguladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü, Eskişehir trafiğindeki kural ihlallerinin görüntülerini sosyal medya aracılığıyla paylaşarak vatandaşları uyardı.

Resmi sosyal medya hesabında, Eskişehir’in işlek cadde ve sokaklarındaki trafik kuralı ihlallerinin güvenlik kamera kayıtlarına yer verildi. Paylaşımda, "Trafikte ihlal edilen her kural, telafisi mümkün olmayan sonuçlara yol açabilir. Acele ederek kazanmaya çalışılan birkaç saniye, bir ömre mal olabilir. Trafik güvenliği; kurallara uymak, dikkatli olmak ve trafikte birbirimize saygı göstermekle mümkündür. Trafik kuralları, tüm yol kullanıcıları için hayati bir zorunluluktur. Trafikte kural, hayat kurtarır!" ifadeleri yer aldı.

Görüntülerde, kırmızı ışık ihlali, yayaya yol vermemek ve dönülmesi yasak noktalardan manevra yapma gibi kural ihlallerini gerçekleştiren sürücülerin görüntüleri dikkat çekti.

ESKİŞEHİR TRAFİĞİNDE YAPILAN KURAL İHLALLERİNİN GÖRÜNTÜLERİNİ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN PAYLAŞAN...

ESKİŞEHİR TRAFİĞİNDE YAPILAN KURAL İHLALLERİNİN GÖRÜNTÜLERİNİ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN PAYLAŞAN EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, VATANDAŞLARI UYARDI.

ESKİŞEHİR TRAFİĞİNDE YAPILAN KURAL İHLALLERİNİN GÖRÜNTÜLERİNİ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN PAYLAŞAN...