Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Eskişehir'de motosiklet sürücüsü kaldırımdan ilerledi

Eskişehir'de motosiklet sürücüsü kaldırımdan ilerledi

Eskişehir'de bir motosiklet sürücüsü, trafiği beklemek yerine kaldırımdan geçiş yaptı.

Eskişehir'de motosiklet sürücüsünden ilginç bir manevra

Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde, Mustafa Kemal Atatürk Caddesi'nde caddedeki sıkışık trafiği beklemeyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna buradan devam etti. Bu hareket, yolculuğunu hızlandırmak amacıyla yapılan dikkat çekici bir tercih olarak öne çıktı.

Sürücünün bu ilginç manevrası, bir aracın içindeki vatandaş tarafından kaydedildi. Kaldırımda ilerleyen motosikletli, yayaların bulunduğu alanda bir süre devam ettikten sonra gözden kayboldu.

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ