Gaziantep'te tehlikeli motosiklet yolculuğu dikkat çekti
Gaziantep'te bir motosiklet sürücüsü, trafikte tehlikeli hareketleriyle dikkatlerden kaçmadı. Söz konusu sürücü, motosikletinin üzerine uzanarak yol aldı. Olay, Gaziantep-Nizip D-400 karayolunda gerçekleşti.
Trafik kurallarını hiçe sayan bu davranış, yoldan geçen diğer sürücülerin yanı sıra çevredeki vatandaşların da dikkatini çekti. Sürücünün tehlikeli yolculuğunun anları, başka bir sürücü tarafından cep telefonuyla görüntülendi.
Görüntülerde, motosiklet sürücüsünün yaptığı tehlikeli hareketler izleyenlerin yüreklerini ağza getirdi. Söz konusu durum, hem sürücünün kendi canını hem de diğer yol kullanıcılarının güvenliğini ciddi şekilde tehdit etti.

GAZİANTEP'TE BİR SÜRÜCÜ, KULLANDIĞI MOTOSİKLETİN ÜZERİNE UZANARAK TRAFİKTE SEYRETTİ. MOTOSİKLETLİNİN TEHLİKELİ YOLCULUĞU İSE BAŞKA SÜRÜCÜ TARAFINDAN CEP TELEFONU KAMERASI İLE GÖRÜNTÜLENDİ.
