Bursa’nın İnegöl ilçesinde, Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi'nde dün akşam saat 20.00 sıralarında iki grup arasında başlayan tartışma, kavgaya dönüştü.
Henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı başlayan olayda taraflar, kemer ve okey ıstakaları ile birbirlerine saldırdı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.
Polis, kavgaya karışan şahısları ayırarak olayın daha da büyümesini önledi. Olay anı, bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi ve görüntülerde tarafların kemer ve kıraathaneden alınan ıstakalarla birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.

İNEGÖL İLÇESİNDE İKİ GRUP ARASINDA ÇIKAN KAVGA, CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.
