Bursa'nın Karacabey ilçesinde ailesiyle yaşadığı tartışmanın ardından evden ayrılan 61 yaşındaki Ali Süer, 72 saat sonra kendi isteğiyle evine döndü. Uzun süredir süren arama çalışmaları, sağlık durumunun iyi olduğu haberiyle son buldu.
19 Haziran Cuma gecesi, Ekmekçi Mahallesi'nde ailesiyle tartıştıktan sonra cep telefonunu bırakarak evden çıkan Süer'in geri dönmemesi üzerine, aile bireyleri 112 Acil Çağrı Merkezi'ne kayıp ihbarında bulundu. Karacabey İlçe Jandarma Komutanlığı, ihbar üzerine geniş çaplı arama çalışmaları başlattı. Arama çalışmalarına AFAD, Arama Kurtarma Derneği (AKUT) ve Kum Tanesi Derneği Arama Kurtarma (KUMDAK) ekipleri destek verdi. Ekipler, bölgedeki ormanlık alanlar, gölet çevreleri ve kırsal mahallelerde üç gün boyunca arama gerçekleştirdi.
Uzun süre kendisinden haber alınamayan Ali Süer, 23 Haziran Pazartesi gecesi kendi isteğiyle evine döndü. İfadesinde, tartışmanın ardından dağlık ve ormanlık bir alana gittiğini anlatan Süer, üç gün boyunca hiçbir şey yemediğini belirtti. Bu süre zarfında arama kurtarma ekiplerinin seslerini duyduğunu fakat kendini saklama kararı aldığını ifade etti.
Süer'in evine dönüşünün ardından, sağlık ekiplerine haber verildi. Biraz halsiz olduğu gözlemlenen Ali Süer, kontrol amaçlı ambulansla Karacabey Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yapılan kontroller sonucunda sağlık durumunun iyi olduğu tespit edildi. Ali Süer’in sağ salim evine dönmesi, günlerdir kendisinden haber bekleyen ailesi ve arama çalışmalarına katılan ekipler tarafından sevinçle karşılandı. Arama çalışmalarına katılan ekipler, kayıp şahsın bulunmasıyla görevini tamamladı.

BURSA’NIN KARACABEY İLÇESİNDE CUMA GÜNÜ GECE YARISI AİLESİYLE TARTIŞTIKTAN SONRA EVİ TERK EDEN VE 72 SAAT BOYUNCA HABER ALINAMAYAN 61 YAŞINDAKİ ALİ SÜER, PAZARTESİ GÜNÜ SABAHA KARŞI KENDİ İSTEĞİYLE SAĞ SALİM EVİNE DÖNDÜ. YAŞLI ADAMIN DÖNÜŞÜ, GÜNLERDİR ORMANDA VE ÇEVREDE TİTİZLİKLE SÜRDÜRÜLEN ARAMA ÇALIŞMALARINI SONA ERDİRDİ.
