Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, köy ziyaretleri kapsamında Subaşı (Başekrek) köyünü ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Kemaliye Kaymakamlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Arıkan, ziyaret sırasında köy muhtarı Salih Cengiz Yılmaz'dan köyde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Vatandaşlarla sohbet eden Arıkan, köy sakinlerinin taleplerini ve önerilerini dinledi.
Köyde gerçekleştirilen hizmetleri yerinde inceleyen Arıkan, yürütülen çalışmalardan dolayı muhtar Yılmaz’a teşekkür etti. Kaymakam Arıkan, köyde hayata geçirilen hizmetlerin vatandaşlara hayırlı olmasını temenni etti.

KAYMAKAM ARIKAN, SUBAŞI KÖYÜNDE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
