Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında, orman yönetimi ve planlamasıyla ilgili önemli bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Kurum yöneticilerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, işletme ve pazarlama, ağaçlandırma ve silvikültür, makine ikmal ile orman yangınlarıyla mücadele alanlarındaki 2026 yılı programları detaylı bir şekilde ele alındı.
Toplantıda, yürütülen çalışmaların mevcut durumu değerlendirildi ve hedeflenen faaliyetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca, orman varlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

KÜTAHYA’DA OBM’DE 026 YILI FAALİYETLERİ DEĞERLENDİRİLDİ
