Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa’nın Soma ilçesinde çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını açıkladı.
OGM’nin resmi sosyal medya hesabından yapılan bilgilendirmede, yangına ekiplerin hızlı bir şekilde müdahalede bulunduğu belirtildi. Yangının kontrol altına alınmasının ardından, vatandaşlara yönelik önemli uyarılarda bulunuldu.
Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekildi. Bu bağlamda, vatandaşların orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi. Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını vurgulayarak, ormanların korunması için herkesi gerekli hassasiyeti göstermeye davet etti.

MANİSA'DA ÇIKAN ORMAN YANGINI, EKİPLERİN MÜDAHALESİYLE KONTROL ALTINA ALINDI