Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde ulaşım konforunu artırma hedefiyle parke taşı döşeme ve yol yenileme çalışmalarına 41 noktada eş zamanlı olarak devam ediyor.
41 Kere Maşallah sloganıyla yürütülen projeler
Proje kapsamında, Pınarbaşı, Yıldıztepe, İsabeyli, Şirinevler, Dumlupınar ve Sümer mahallelerinde birçok nokta, kullanım ömrünü yitiren sokaklar için parke taşı ile yenileniyor.
Çalışmaların detayları
Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin özverili çalışmalarıyla devam eden programda, Pınarbaşı Mahallesi’nde 33, 19, 25, 154, 663, 31, 160, 166/1, 35 ve 39 sokaklarda; Yıldıztepe Mahallesi’nde 623, 530, 28/4, 28/8, 77/7, 77/1 ve 77/5 sokaklarda; İsabeyli Mahallesi’nde 4271 Sokak’ta; Şirinevler Mahallesi’nde 268, 270, 272, 859, 857, 293, 264, 274, 269, 851/1, 851, 276/1, 1100 ve 976 sokaklarda; Dumlupınar Mahallesi’nde 359/1, 198, 347, 333 ve 335 sokaklarda; Sümer Mahallesi’nde ise 415, 194, 381, 192, 397, 397/1 ve 431 sokaklarda çalışmalar gerçekleştirilmektedir.
Yeni hizmet noktaları da geliyor
Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, yürütülen hizmet atağına dikkat çekerek, "Hemşehrilerimizin daha güvenli ve konforlu yollarda ulaşım sağlaması için büyük bir özveriyle çalışıyoruz. Bugün 41 ayrı noktada yol yenileme çalışmalarımız sürüyor. ‘41 Kere Maşallah’ diyerek başladığımız bu hizmet yolculuğunda durmadan, yorulmadan üretmeye devam ediyoruz. Mevcut çalışmalarımızın yanı sıra önümüzdeki süreçte 14 yeni noktada daha ekiplerimizi sahaya çıkaracağız. Nazilli’mizin her mahallesine eşit hizmet anlayışıyla kararlılıkla çalışmalarımızı sürdüreceğiz," dedi.
Nazilli Belediyesi, planlanan program doğrultusunda ilçe genelindeki yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarını etap etap sürdürmeye devam edecek.

NAZİLLİ BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİ, KENT GENELİNDE ULAŞIM KONFORUNU ARTIRMAK AMACIYLA YÜRÜTTÜĞÜ PARKE TAŞI DÖŞEME VE YOL YENİLEME ÇALIŞMALARINA 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI OLARAK DEVAM EDİYOR.
