Gaziantep'te bir sürücü, otoyolda ters yönde ilerleyerek trafik güvenliğini tehlikeye attı. Bu ihlali tespit eden Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri, sürücüye 90 bin TL idari para cezası uyguladı.
Gaziantep-Nurdağı otoyolunda gerçekleştirilen denetim sırasında, ekipler bir aracın ters istikamette seyrettiğini belirledi. Sürücünün belgesine 60 gün süreyle el konulurken, aracının trafikten 60 gün süreyle men edildiği bildirildi. Ters yönde ilerleyen aracın anları, güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.
Yetkililer, trafik kurallarına uyumu artırmak ve muhtemel kazaların önüne geçmek amacıyla denetimlerin devam edeceğini açıkladı.

OTOYOLDA TERS YÖNDE İLERLEYEN SÜRÜCÜYE 90 BİN TL CEZA
