Samsun’da, denetimlerden kaçmak amacıyla plakasını köpükle kapatan bir tıra 236 bin lira idari para cezası uygulandı. Ayrıca, bu araç 30 gün süreyle trafikten men edildi.
Olay, kantar görevlilerinin, plakası kapalı bir tırın kantara girmeden geçiş yaptığını bildirmesiyle başladı. Samsun Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme ekipleri, hızlı bir şekilde harekete geçerek söz konusu aracı tespit edip kantar sahasına yönlendirdiler.
Yapılan kontrollerde, asansör malzemesi taşıyan tırın çekicisindeki plakanın görünmesini engelleyecek şekilde köpükle kapatıldığı belirlendi. Kantar görevlileri ve trafik ekipleri tarafından yapılan işlemler sonucunda, tırın sürücüsü ile araç sahibine ilgili mevzuatlar kapsamında toplam 236 bin lira idari para cezası uygulandı.
Kuralları ihlal eden bu tır, uygulanan işlemlerin ardından 30 gün süreyle trafikten men edildi.

SAMSUN’DA DENETİMLERDEN KAÇMAK İÇİN PLAKASINI KÖPÜKLE KAPATTIĞI TESPİT EDİLEN TIR’A 236 BİN LİRA İDARİ PARA CEZASI UYGULANIRKEN, ARAÇ 30 GÜN SÜREYLE TRAFİKTEN MEN EDİLDİ.
