Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Seyir halindeki motosiklet alev aldı

Seyir halindeki motosiklet alev aldı

İskenderun'da seyir halindeki bir motosiklet bilinmeyen bir nedenle yangın çıkardı. Olayda yaralanan olmadı.

Hatay’ın İskenderun ilçesinde, sehir halindeyken alev alan bir motosiklet kullanılmaz hale geldi. Yangın, İskenderun ilçesi Sarıseki Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi’nde meydana geldi.

Henüz bilinmeyen bir nedenle yanmaya başlayan motosikletten yükselen alevleri fark eden sürücü, aracı güvenli bir noktada durdurarak 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi.

Kısa sürede olay yerine ulaşan ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında motosiklet kullanılamaz hale gelirken, olayda yaralanan olmadı. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu

Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu