Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Siirt'te seyir halindeki otomobil alev aldı

Siirt'te seyir halindeki otomobil alev aldı

Siirt Organize Sanayi Bölgesi'nde seyir halindeki otomobil alev aldı. Yangın kontrol altına alındı, maddi hasar oluştu.

Siirt Organize Sanayi Bölgesi’nde seyir halindeki bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangında alevlere teslim oldu.

Edinilen bilgiye göre, aracın motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı yol kenarına çekti ve hemen 112 Acil Çağrı Merkezine ihbarda bulundu.

Olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangına kısa sürede müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Yangında araçta büyük çapta maddi hasar oluşurken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

SİİRT ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ’NDE SEYİR HALİNDEKİ BİR OTOMOBİL, HENÜZ BELİRLENEMEYEN BİR NEDENLE...

SİİRT ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ’NDE SEYİR HALİNDEKİ BİR OTOMOBİL, HENÜZ BELİRLENEMEYEN BİR NEDENLE ÇIKAN YANGINDA ALEVLERE TESLİM OLDU.

SİİRT ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ’NDE SEYİR HALİNDEKİ BİR OTOMOBİL, HENÜZ BELİRLENEMEYEN BİR NEDENLE...