Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Galeriler Spor Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar!

Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar!

2026 Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ABD'yi nefes kesen mücadelede 3-2 mağlup eden A Milli Takım, turnuvaya galibiyetle ama hüzünlü bir şekilde veda etti.

Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar! 1

2026 Dünya Kupası D Grubu son karşılaşmasında A Milli Futbol Takımımız, ev sahibi ABD ile karşı karşıya geldi. Los Angeles Stadı'nda oynanan müsabaka, izleyenlere adeta bir gol şöleni sundu. İlk yarısı Ay-Yıldızlı ekibimizin 2-1'lik üstünlüğüyle geçilen zorlu mücadelede, milliler sahadan 3-2’lik galibiyetle ayrılmayı başardı.

Türkiye'ye galibiyeti getiren golleri Arda Güler, Orkun Kökçü ve uzatma dakikalarında sahneye çıkan Kaan Ayhan kaydetti. ABD ağlarını 90+8. dakikada sarsarak skoru tayin eden Kaan, turnuvayı üç puanla kapatmamızı sağladı. İlk iki maç sonunda elenmesi kesinleşen ve turnuvaya bu maçla veda eden A Milli Takım'da oyuncular, karşılaşmanın ardından hem galibiyeti hem de kupadaki genel performanslarını değerlendirdi.

1 / 6
Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar! 2

Orkun Kökçü: "Özeleştiri Yapmamız Lazım"

Milli takımın orta sahadaki dinamolarından Orkun Kökçü, bu galibiyetin puan durumundan çok daha farklı bir anlam taşıdığını vurguladı. Maçın ardından oldukça duygusal ve net ifadeler kullanan yıldız oyuncu şu şekilde konuştu:

"Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı, onu kurtardığımızı düşünüyorum. Ama bu noktaya gelene kadar herkesin özeleştiri yapması lazım çünkü bunu ülkemiz hak etmedi, biz hak etmedik. Çok şey denilebilir aslında ama şu an zamanı değil çünkü herkes duygusal anlamda yüksek. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek çok mutluyuz. İnşallah bir deneyim oldu Dünya Kupası'nda, nicelerine katılırız."

2 / 6
Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar! 3

Arda Güler: "Drama Yapamayız, Elendik"

Turnuva boyunca eleştirilerin odağında yer alan genç yetenek Arda Güler, sergilenen oyundan memnun olmadıklarını dürüstçe dile getirdi. Taraftarların tepkisine hak veren Arda, gerçekçi bir yaklaşım sergileyerek şunları söyledi:

"Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz eleştiriler için... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik."

3 / 6
Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar! 4

Kaan Ayhan: "Pek Sevinemedik"

90+8. dakikada attığı golle galibiyeti perçinleyen tecrübeli savunmacı Kaan Ayhan, golün sevincini buruk yaşadıklarını ifade etti. Teknik Direktör Vincenzo Montella’nın maç sonu yaklaşımına da değinen Kaan, geleceğe vurgu yaparak şunları kaydetti:

"Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu. Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek de kolay değil, ben de oynamayı hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz."

4 / 6
Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar! 5

Ozan Kabak: "Umarım Kendimizi Affettirmişizdir"

Defanstaki başarılı mücadelesiyle dikkat çeken Ozan Kabak ise ABD galibiyetinin takım için önemli bir moral kaynağı olduğunu belirtti. Sahada her şeylerini verdiklerini söyleyen Ozan, taraftarlardan helallik isteyerek sözlerini şöyle noktaladı:

"İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir. Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım."

5 / 6
Los Angeles’ta zafer sonrası Milli yıldızlardan açıklamalar! 6

Kaan Ayhan: "Pek Sevinemedik"

90+8. dakikada attığı golle galibiyeti perçinleyen tecrübeli savunmacı Kaan Ayhan, golün sevincini buruk yaşadıklarını ifade etti. Teknik Direktör Vincenzo Montella’nın maç sonu yaklaşımına da değinen Kaan, geleceğe vurgu yaparak şunları kaydetti:

"Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu. Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek de kolay değil, ben de oynamayı hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz."

6 / 6