AK Parti Bilecik İl Başkanlığı'nda düzenlenen toplantıda, önümüzdeki dönem için yol haritası belirlendi. Toplantı, AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım başkanlığında gerçekleştirildi.
Haftalık Olağan İl Yönetim Kurulu Toplantısı'nda, teşkilat çalışmalarının önemli noktaları değerlendirildi ve sahadaki faaliyetler üzerine istişare yapıldı. Teşkilatın bu dönemde hangi adımları atacağına yönelik stratejiler masaya yatırıldı.
Toplantıda konuşan Serkan Yıldırım, "Birlik ve beraberlik içerisinde, azimle çalışmaya devam ediyoruz" diyerek, parti içindeki dayanışmanın önemine vurgu yaptı.

AK PARTİ’DE YOL HARİTASI BELİRLENDİ