AK Parti Denizli İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, parti içi birlik, beraberlik ve ahde vefa vizyonu doğrultusunda anlamlı bir buluşmaya imza attı. Önceki dönemlerde AK Parti Denizli il yönetimlerinde görev almış yöneticilerle ‘Vefa Buluşması’ gerçekleştirildi.
Denizli’deki toplantı, oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde geçti. Toplantıda, partinin dünü, bugünü ve geleceği masaya yatırıldı. Subaşıoğlu, kuruluşundan bu yana AK Parti çatısı altında Denizli’ye ve ülkeye hizmet etmiş isimleri ağırlamaktan büyük onur duyduğunu belirtti. Ayrıca, partinin bugünkü başarısında geçmiş dönem yöneticilerinin emeğinin büyük olduğunu vurguladı.
Toplantıda söz alan Subaşıoğlu, AK Parti’nin sadece bir siyasi parti değil, aynı zamanda güçlü bağlarla örülü bir vefa hareketi olduğunu ifade etti. Konuşmasında, "Bugün Denizli’mizde ve ülkemizde elde ettiğimiz her başarıda, geçmişte bu davaya omuz vermiş, gecesini gündüzüne katmış siz değerli yol arkadaşlarımızın emeği, alın teri ve duası var. Bizler, geçmişimizin tecrübesini bugünün enerjisiyle birleştirerek yürümeye devam ediyoruz. AK Parti çatısı altında görev süresi bitse de dava arkadaşlığımız ve gönül bağımız asla bitmez. Katılımlarınız ve destekleriniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum" dedi.
Toplantıya katılan önceki dönem yönetim kurulu üyeleri de hatırlanmaktan ve böyle anlamlı bir organizasyonda bir araya gelmekten duydukları memnuniyeti dile getirdiler. Önceki dönem yöneticileri, Denizli genelindeki siyasi çalışmalar ile kent gündemine dair görüş, öneri ve tecrübelerini Başkan Subaşıoğlu ve mevcut yönetimle paylaştılar. Buluşma, birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. AK Parti Denizli İl Teşkilatı’nın, önümüzdeki süreçte de partinin farklı kademelerinde görev yapmış isimlerle istişare ve vefa buluşmalarına devam edeceği öğrenildi.

AK PARTİ DENİZLİ İL BAŞKANI MUHAMMET SUBAŞIOĞLU, PARTİ İÇİ BİRLİK, BERABERLİK VE AHDE VEFA VİZYONU DOĞRULTUSUNDA ANLAMLI BİR BULUŞMAYA İMZA ATTI. İL BAŞKANI SUBAŞIOĞLU, ÖNCEKİ DÖNEMLERDE AK PARTİ DENİZLİ İL YÖNETİMLERİNDE GÖREV ALMIŞ YÖNETİCİLERLE "VEFA BULUŞMASI"NDA BİR ARAYA GELDİ.
