Iğdır Valisi M. Fırat Taşolar, muharrem ayı dolayısıyla şehir merkezinde düzenlenen programlara katıldı. Bu etkinliklerde vatandaşlarla bir araya gelen Vali Taşolar, muharrem ayının birlik, beraberlik ve manevi dayanışma açısından önemli bir zaman dilimi olduğunu ifade etti.
Kerbelâ’da yaşanan acının aradan asırlar geçmesine rağmen hâlâ ilk günkü hüznüyle yüreklerde hissedildiğini belirten Taşolar, "Yapılan ibadetlerin, tutulan matemlerin ve edilen duaların Cenab-ı Allah katında kabul olmasını niyaz ediyorum" dedi.
Vali Taşolar, programa katılan vatandaşlarla sohbet ederek, muharrem ayının toplumsal birlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesini temenni etti.

IĞDIR VALİSİ TAŞOLAR, MUHARREM AYI YAS PROGRAMLARINI ZİYARET ETTİ
