Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Spor Cizreli genç boksör Çeyrek finale yükseldi

Cizreli genç boksör Çeyrek finale yükseldi

Cizre'yi temsil eden Muhammed Beytekin, U15 Türkiye Boks Şampiyonası'nda çeyrek finale çıkarak büyük bir başarı elde etti.

Kayseri'de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonası'nda ringe çıkan Şırnaklı sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini tek tek dize getirerek adını çeyrek finale yazdırdı.

Türkiye'nin dört bir yanından genç yeteneklerin katıldığı bu önemli şampiyonada Cizre'yi temsil eden Beytekin, 70 kilogram kategorisinde ringe çıkarak sergilediği performansla dikkat çekti. Zorlu müsabakalarda gösterdiği üstün teknik kapasitenin yanı sıra güçlü yumruklarıyla rakiplerine geçit vermeyen Beytekin, peş peşe aldığı galibiyetlerle çeyrek finale yükselmeyi başardı.

Çeyrek finale gelerek madalya kürsüsüne bir adım daha yaklaşan Cizreli sporcunun hedefi, turnuvadan altın madalyayla ayrılarak Cizre’ye büyük bir gurur yaşatmak.

KAYSERİ’DE DÜZENLENEN U15 ALT MİNİKLER TÜRKİYE BOKS ŞAMPİYONASI’NDA RİNGE ÇIKAN ŞIRNAKLI SPORCU...

KAYSERİ’DE DÜZENLENEN U15 ALT MİNİKLER TÜRKİYE BOKS ŞAMPİYONASI’NDA RİNGE ÇIKAN ŞIRNAKLI SPORCU MUHAMMED BEYTEKİN, RAKİPLERİNİ TEK TEK DİZE GETİREREK ADINI ÇEYREK FİNALE YAZDIRDI.

KAYSERİ’DE DÜZENLENEN U15 ALT MİNİKLER TÜRKİYE BOKS ŞAMPİYONASI’NDA RİNGE ÇIKAN ŞIRNAKLI SPORCU...