Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’nde çalışmalarını sürdürüyor. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen günün ilk idmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.
Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapıldı. Sarı-lacivertliler, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı. Fenerbahçe, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla devam edecek.

FENERBAHÇE, YENİ SEZON İÇİN ANTRENMANLARINA TOPUK YAYLASI TESİSLERİ’NDE DEVAM EDİYOR.
