Yeni sezon hazırlıklarını Düzce'de sürdüren Fenerbahçe, Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirdiği yoğun antrenman programıyla adeta güç depoluyor. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetimindeki sarı-lacivertli ekip, şampiyonluk yolunda işi sıkı tutuyor.
Salondan Sahaya Yoğun Tempo
Günün ilk çalışmasına salonda başlayan futbolcular, kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle kondisyon yüklemesi yaptı. Ardından yeşil sahaya geçen sarı-lacivertliler; ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketlerinin ardından dar alanda pas oyunları oynadı. Sabah mesaisi, oyuncuların performansını artırmaya yönelik bireysel çalışmalarla noktalandı.
Akşama İkinci Prova
Kampta disiplini ön planda tutan teknik direktör İsmail Kartal, taktiksel disiplini oturtmak için oyuncularıyla yakından ilgileniyor. Yeni sezon hazırlıklarına ara vermeden devam edecek olan Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı günün ikinci antrenmanıyla Düzce kampını sürdürecek.