HERKESİN ÇOK İSTEDİĞİ AMA BİR TÜRLÜ CESARET EDEMEDİĞİ BİR ROTA PERU

Bazı zorlukları aşarsan çok güzel yerlere gidebiliyorsun. Ama o zorluklar bazen seni güç durumlara sokabiliyor. Sonunda karşılaştığınız eşsiz manzara ve tarihi doku size "iyi ki buraya geldim" dedirtiyor.

Çarşamba 17 Temmuz 2019 02:20
KELİME ANLAMIYLA ZENGİN LİMAN DEMEK OLAN HAKİKATEN DE ZENGİN GÖRÜNÜMLÜ BİR ÜLKE PORTO RİKO

Şarkılara konu olmuş Porto Riko, aslında ABD'ye bağlı, ama içişlerinde bağımsız özerk bölge.  Korsanlarıyla ünlü Karayipler denizinin kuzeydoğusunda Dominik Cumhuriyeti'nin doğusunda İspanyolcada zengin liman anlamına gelen bir yer.

Cumartesi 29 Haziran 2019 02:15
SEATTLE

Grunge müziğin, dünyanın her yerindeki kahve zincirinin ve ünlü teknoloji markalarının doğum yeri Seattle. Aslında başlık atmak için, yani manşete koyacak cümleyi düşünürken o kadar çok şey aklıma geldi ki. Mesela "MÜZİĞİN, TEKNOLOJİNİN VE KAHVENİN ŞEHRİ SEATTLE" mı desem? "BUZULLARIN KRALİÇESİ" mi desem? "YAĞMURUN AŞKI" mı ya da "KAHVE KOKULU ŞEHİR" mi? Ama ne dersek diyelim harika, heyecan verici bir şehir Seattle

Perşembe 06 Haziran 2019 02:20
RENKLİ SEMT LA BOCA

Buenos Aires denince akla Boca gelir. Peki, Boca denince akla ne gelir? Tabii ki, renkli binaları eni 200 km olan muhteşem nehire açılan koy, futbol ve tango..

Çarşamba 05 Haziran 2019 02:20
BU SEFER YOL UZUN ROTAMIZ GÜNEY AMERİKA

Güney Amerika Kıtası'nda, Birleşmiş Milletler tarafından tanınan 12 devlet var.  Yüzölçümü yaklaşık 18 milyon km².  Toplam nüfusu da 440 milyon kişi.

Çarşamba 10 Nisan 2019 02:15
KÜLLERİNDEN DOĞAN ŞEHİR: BEYRUT

Yazılarımın sonunda sizin gezilerinizi de yayınlayacağımı söylüyorum ya. Bugün sayfamı sağlıklı yaşam koçluğu yapan arkadaşım Gönül Sonzamancı ile paylaşıyorum.

Perşembe 04 Nisan 2019 02:15
AVUSTRALYA

Merhaba sevgili okuyucularımız. Ne mutlu bize ki size dünyanın dört bir yanından selamlar verebiliyoruz. Aslında o kadar güzel yerler görüyoruz ki hepsini anlatamıyoruz. Ama işte bu haftanın süzgecinden geçen bir dünya şehrini size anlatmak için sabırsızlanıyorum. Önümüzdeki ay inşallah size Güney Amerika ülkelerini ve şehirlerini anlatmak istiyorum. İsterseniz bugün gelin size dünyanın başka bir yanı olan Avusturalya'dan notlarımı sunayım. Hazırsanız hadi başlayalım.

Çarşamba 20 Mart 2019 02:20
SOKAKLARI PANCAKE KOKAN ŞEHİR: BRUGGE

Bugün Avrupa'daki çok bilinmeyen ama önemli bir kenti size anlatacağız. Anlatacağız diyorum çünkü, bugün sayfamın bir konuğu var. Tiyatro sanatçısı ve akademisyen Doğanay Cireli.

Çarşamba 13 Şubat 2019 02:15