Ankara’nın Akyurt ilçesinde meydana gelen üzücü olayda, tartıştığı eşi Zahide Sarıkaya’yı bıçaklayarak öldüren Davut Sarıkaya, polis tarafından yakalandı. Olay, pazar günü Kızık Mahallesi’nde gerçekleşti. Psikolojik problemleri olduğu iddia edilen Sarıkaya, piknik yapmak amacıyla gittikleri sera evinde eşiyle tartışmaya başladı. Tartışmanın ardından, Davut Sarıkaya eşini bıçaklayarak hayatına son verdi.
Olayın ardından kaçan Sarıkaya’nın, öncelikle Çubuk ilçesine geçtiği ve burada kıyafet değiştirerek tanınmamaya çalıştığı öğrenildi. Daha sonra yeniden Akyurt’a döneceği belirlenen zanlı, Çınar Mahallesi’nde yolculuğu sırasında takip eden polis ekipleri tarafından yakalandı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan Davut Sarıkaya, adliyeye sevk edildi ve çıkarıldığı mahkemede tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Öldürme nedenine dair ifadesinde, “Ben eşimi öldürmeseydim o beni öldürecekti. Tartışmanın ardından cinnet geçirdim” dediği öğrenildi. Öte yandan, hayatını kaybeden Zahide Sarıkaya’nın cenazesi, dün Akyurt'un Kozayağı Mahallesi’nde toprağa verildi.

ANKARA’DA TARTIŞTIĞI EŞİNİ BIÇAKLA ÖLDÜRDÜKTEN SONRA KAÇAN FİRARİ KOCA, POLİS EKİPLERİNCE YAKALANARAK GÖZALTINA ALINMASININ ÇIKARILDIĞI MAHKEMECE TUTUKLANARAK CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ.