Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Antalya'da motosiklet yangını, sürücü yardım beklerken geçiştiren araç sahipleri

Antalya'da motosiklet yangını, sürücü yardım beklerken geçiştiren araç sahipleri

Antalya'da bir motosikletin yanması sonucu sürücüsü yardım aradı, ancak yoldan geçenler sadece izlemekle yetindi.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde D-400 kara yolunda, seyir halindeki bir motosiklet alev alev yandı. Motosikletin sahibi Mesut T.A., 07 BPJ 662 plakalı motosikletinden duman çıkmaya başladığında durdu ve yardım istedi.

Sürücü, motosikletten indikten sonra alevlerin yükseldiğini görünce yoldan geçen araç sürücülerinden yangın tüpü yardımını talep etti. Ancak, yalnızca bir araç sürücüsü yardımda bulunurken, diğerleri durup geçiştirdi.

Mesut T.A.'nın yardımına koşan sürücünün getirdiği yangın tüpü yetersiz kalınca, motosiklet alevler içinde kaldı. Üstelik, olay yerine zamanında ulaşamayan itfaiye ekipleri, yoldaki trafik yoğunluğunun oluşturduğu emniyet şeridi işgali nedeniyle zorluk yaşadı.

İtfaiye, tamamen yanmış motosikletin soğutma işlemlerini yaptıktan sonra, Mesut T.A. demir yığını haline gelen motosikletini refüje almak zorunda kaldı. Mesut, yangının aşırı sıcak hava ve motosikletin aşırı ısınması nedeniyle çıkmış olabileceğini belirtti.

Olay, yoldan geçen araçların emniyet şeridini işgal etmesi nedeniyle, hem müdahaleyi geciktirdi hem de felaketin spectator olmaktan öteye gitmesini engelledi.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN YANMAYA BAŞLAYAN MOTOSİKLET DEMİR YIĞININA DÖNDÜ....

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN YANMAYA BAŞLAYAN MOTOSİKLET DEMİR YIĞININA DÖNDÜ. YOLDAN GEÇEN OLAN ARAÇ SÜRÜCÜLERİ, MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜN TÜM ÇABASINA RAĞMEN DURUP YANGIN TÜPÜ VERMEDİ.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN YANMAYA BAŞLAYAN MOTOSİKLET DEMİR YIĞININA DÖNDÜ....