Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Bilecik'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Bilecik'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde KGYS kameraları ile trafik denetimi gerçekleştirildi ve kurallara uymayan sürücülere müdahale edildi.

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameraları destekli trafik denetimi gerçekleştirildi.

Edinilen bilgilere göre, trafik güvenliğinin artırılması amacıyla yapılan denetimlerde KGYS kameraları üzerinden sürücüler kontrol edildi. Denetimlerde, emniyet kemeri kullanmayan ve seyir halindeyken cep telefonu kullanan sürücüler tespit edilerek gerekli işlemler uygulandı.

Yetkililer, emniyet kemeri kullanımının olası kazalarda hayati önem taşıdığına dikkat çekerken, direksiyon başında cep telefonu kullanımının ise trafik kazalarının başlıca nedenleri arasında yer aldığına vurgu yaptılar.

Öte yandan, trafik denetimlerinin aralıksız süreceği öğrenildi.

BİLECİK’TE KGYS DESTEKLİ TRAFİK DENETİMİ

BİLECİK’TE KGYS DESTEKLİ TRAFİK DENETİMİ