Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Burdur Gölhisar'da otomobil dereye düştü: 2 yaralı

Burdur Gölhisar'da otomobil dereye düştü: 2 yaralı

Burdur'un Gölhisar ilçesinde direksiyon hakimiyetini kaybeden otomobil, dereye düştü ve 2 kişi yaralandı.

Burdur'un Gölhisar ilçesinde, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu meydana gelen kazada iki kişi yaralandı.

Kaza, gece saatlerinde Gölhisar'a bağlı Konak Mahallesi İncirli Çeşme Mevkiinde gerçekleşti. Alınan bilgilere göre, V.A. yönetimindeki 20 AJA 711 plakalı otomobil, sürücünün kontrolü kaybetmesi üzerine dereye düştü. Kaza anında otomobil sürücüsü V.A. ile araçta yolcu olarak bulunan bir kişi çeşitli yaralanmalarla hastaneye kaldırıldı.

Kaza ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Gölhisar Devlet Hastanesine götürüldü. Kazayla ilgili araştırmalar devam etmektedir.

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ...

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI.

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ...