Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Diyaliz hastası evinde mahsur kaldı, camdan yardım istedi

Diyaliz hastası evinde mahsur kaldı, camdan yardım istedi

Arnavutköy'de evinde mahsur kalan diyaliz hastası, camdan yardım isteyerek kurtarıldı.

Arnavutköy’ün Anadolu Mahallesi’nde yaşayan 49 yaşındaki İsmail Vatansever, diyaliz hastası olarak evinde yalnız kaldığı sırada mahsur kaldı. Üç günde bir düzenli tedavi gören Vatansever, evinin kapısını açmaya çalıştı ancak başarılı olamadı. Yaşadığı sıkıntıdan dolayı pencereye çıkarak çevresinden yardım istedi.

Vatansever’in yardım çağrısını duyan bir vatandaş, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kısa süre içinde adrese ulaşan itfaiye ekipleri, dairenin penceresinde bulunan demir korkulukları sökerek içeri girdi.

Yapılan çalışmalar sonucunda mahsur kaldığı evden çıkarılan İsmail Vatansever, hemen ambulansla hastaneye kaldırıldı. Olayın ardından Vatansever’in evde neden mahsur kaldığı hakkında polis ekipleri tarafından inceleme başlatıldı.

ARNAVUTKÖY'DE EVİNDE MAHSUR KALAN DİYALİZ HASTASI 49 YAŞINDAKİ İSMAİL VATANSEVER, CAMDAN YARDIM...

ARNAVUTKÖY'DE EVİNDE MAHSUR KALAN DİYALİZ HASTASI 49 YAŞINDAKİ İSMAİL VATANSEVER, CAMDAN YARDIM İSTEYEREK KURTARILMAYI BEKLEDİ. YOLDAN GEÇEN BİR VATANDAŞIN İHBARI ÜZERİNE OLAY YERİNE SEVK EDİLEN İTFAİYE EKİPLERİ, PENCERE KORKULUKLARINI SÖKEREK EVE ULAŞTI VE MAHSUR KALAN VATANDAŞI KURTARDI.

ARNAVUTKÖY'DE EVİNDE MAHSUR KALAN DİYALİZ HASTASI 49 YAŞINDAKİ İSMAİL VATANSEVER, CAMDAN YARDIM...