Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde meydana gelen bir trafik kazasında, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu otomobil takla attı. Kazada araçta bulunan 3 kişi yaralandı. Olay, Selahattin Mahallesi Diyarbakır Caddesi Yeni Hastane kavşağında gerçekleşti.
İhbar üzerine sağlık ve polis ekipleri olay yerine sevk edildi. Yaralılar, ilk müdahalelerinin ardından hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kaza anı, bir iş yerinin güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntülerde, seyr halindeki aracın refüje çarparak takla attığı açıkça görülmektedir.
Olayla ilgili inceleme başlatılmış olup, detayların aydınlatılması beklenmektedir.

DİYARBAKIR’IN SİLVAN İLÇESİNDE, SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU TAKLA ATAN VE 3 KİŞİNİN YARALANDIĞI TRAFİK KAZASI, GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI.
