Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Kumburgaz'da seyir halindeki araç alev aldı

Kumburgaz'da seyir halindeki araç alev aldı

Kumburgaz'da TEM Otoyolu'nda seyir halindeki bir aracın yangını, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

TEM Otoyolu Kumburgaz mevkiinde ilerleyen bir araçta meydana gelen yangın, çevrede paniğe yol açtı. Yangın, saat 12.30 sıralarında gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, sürücü, aracından yükselen dumanları fark edince hemen emniyet şeridine çekti. Ancak, kısa süre içinde alevler aracın tamamını sardı.

Olay yerine hızla intikal eden itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Ancak araç, olay sonrası kullanılamaz hale geldi. Yangın sırasında bölgede trafik yoğunluğu yaşanırken, olayın çıkış sebebi hakkında detaylı incelemelerin yapılacağı bildirildi.

TEM OTOYOLU KUMBURGAZ MEVKİSİNDE SEYİR HALİNDEKİ BİR ARAÇTA ÇIKAN YANGIN PANİĞE NEDEN...

TEM OTOYOLU KUMBURGAZ MEVKİSİNDE SEYİR HALİNDEKİ BİR ARAÇTA ÇIKAN YANGIN PANİĞE NEDEN OLDU.