Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde düzenlenen bir okul etkinliği sonrası gıda zehirlenmesi şüphesi ile 25 kişi hastaneye kaldırıldı. Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte, öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk servisi yapıldı.
Etkinlik sonrası bazı öğrenciler ve yetişkinler mide bulantısı ve kusma şikayetleri ile karşılaştı. Şikayetlerin artmasından hemen sonra, Kütahya Şehir Hastanesi aciline başvuranların sayısı yükseldi. Yüzde 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle müdahale edildi.
Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından inceleme başlatıldığı öğrenildi.

KÜTAHYA’DA OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ, 25 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU