Kütahya'da okul etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 114'e yükseldi. Olay, Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleşti. Etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkram sonrası rahatsızlanan çok sayıda kişi, kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına müracaat etti.
Yapılan kontroller sonrasında, zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların 96’sının öğrenci ve 18’inin yetişkin olduğu belirtilerek, toplam 114 kişi olduğu öğrenildi. Tedavi altına alınan öğrencilerden 113’ü taburcu edilirken, bir kişinin hastanede müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ
