Yeni Birlik Gazetesi Yerel Haberler Muğla'da seyir halindeki araçta çıkan yangın paniğe neden oldu

Muğla'da seyir halindeki araçta çıkan yangın paniğe neden oldu

Muğla'nın Menteşe ilçesinde, seyir halindeki bir kamyonette çıkan yangın sonucunda 3 kişi son anda kurtuldu.

Muğla’nın Menteşe ilçesinde, seyir halindeki bir araçta aniden çıkan yangın, çevredeki vatandaşlara korkulu anlar yaşattı. Alev topuna dönen kamyonetten kendilerini son anda dışarı atan 3 kişi, şans eseri yara almadan kurtuldu.

Olay, Kötekli Mahallesi Bölge Kavşağı’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Dalaman ilçesinden Menteşe istikametine doğru seyir halindeki kamyonetten bir anda dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, soğukkanlılığını koruyarak aracı yol kenarındaki yol yapım çalışması alanına yönlendirdi.

Araç stop ettikten hemen sonra içindeki 3 kişi hızla kendilerini dışarıya attı. Saniyeler içinde büyüyen alevler tüm aracı sardı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonrası araç tamamen yanarak kullanılamaz hale gelirken, olayda ciddi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı.

MUĞLA’DA SEYİR HALİNDEKİ ARAÇ ALEV ALEV YANDI

MUĞLA’DA SEYİR HALİNDEKİ ARAÇ ALEV ALEV YANDI

MUĞLA’DA SEYİR HALİNDEKİ ARAÇ ALEV ALEV YANDI