Kilis’in Polateli ilçesinde orman yangınlarının önlenmesine yönelik tedbirler kapsamında İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince ormanlık alanlarda denetim gerçekleştirildi. Denetimlerde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadığı bildirildi.
Jandarma ekipleri, orman yangınları ile mücadele amacıyla yaptıkları denetimlerde, vatandaşları da yangın öncesi tedbirler konusunda bilgilendirdi. Yetkililer, ormanların korunması ve yangın riskinin en aza indirilmesi amacıyla denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini belirtti.
Vatandaşlardan ormanlık alanlarda ateş yakmamaları, sigara izmaritlerini bırakmamaları ve yangına sebebiyet verebilecek atıkları çevreye bırakmamaları istendi. Yetkililer, küçük bir ihmalin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekerek, alınan tedbirlere uyulmasının büyük önem taşıdığını vurguladı.

ORMAN YANGINLARINA KARŞI JANDARMADAN SIKI DENETİM
