Manisa’nın Salihli ilçesinde, belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen 'Gece' isimli köpeğin saldırıya uğradığı olayda, gözaltına alınan şahıs tutuklandı. Olayın detayları güvenlik kameralarına yansıdı.
Edinilen bilgilere göre, olay 21 Haziran’da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. 49 yaşındaki K.T. isimli şahsın, belediye binası önünde belediye tarafından sahiplenilen 'Gece' isimli köpeğe tekme attığı ve ardından güvenlik görevlilerine fiziksel saldırıda bulunduğu öne sürüldü.
Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şüpheli, polis ekiplerine teslim edildi. Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece 'Basit Yaralama' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Salihli'de köpeğe ve güvenlik görevlilerine saldırı kamerada: Şüpheli tutuklandı