Manisa'nın Salihli ilçesinde, belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen bir köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili olarak gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.
Olay, 21 Haziran tarihinde sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. İddiaya göre, K.T. (49) isimli şahıs, bina önünde belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe tekme attı ve ardından güvenlik görevlilerine de saldırıda bulundu. Yaşanan arbede sonrası, güvenlik görevlileri K.T.'yi etkisiz hale getirerek polis ekiplerine teslim etti.
Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE MEYDANA GELEN VE BELEDİYE GÜVENLİK PERSONELİ İLE BELEDİYE TARAFINDAN SAHİPLENİLEN "GECE" İSİMLİ KÖPEĞİN SALDIRIYA UĞRADIĞI OLAYLA İLGİLİ GÖZALTINA ALINAN ŞÜPHELİ TUTUKLANDI. OLAY ANI İSE GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI.
