Yeni Birlik Gazetesi Politika Birecik'te halkla buluşan başkan, sorunları dinledi

Birecik'te halkla buluşan başkan, sorunları dinledi

Birecik’te düzenlenen programda Belediye Başkanı Mehmet Begit, vatandaşların taleplerini dinleyerek çözüm yollarını değerlendirdi.

Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde, belediye başkanı vatandaşların karşısına geçerek sorun ve taleplerini dinleyeceği bir program gerçekleştirildi.

Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit’in düzenlediği "Halk soruyor, başkan cevaplıyor" etkinliği, vatandaşlar, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderlerinin katılımı ile yapıldı.

Programda, mahalle ve köylerin ihtiyaçları ile vatandaşların talepleri detaylı bir şekilde ele alındı. Katılımcılar, sorun ve önerilerini doğrudan Belediye Başkanı Mehmet Begit’e iletme fırsatını buldular. Toplantıda, bazı mahallelerin öncelikli hizmet beklentileri de gündeme geldi.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Başkan Begit, belediye hizmetlerinin tüm mahalle ve kırsal yerleşimlere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini vurguladı. Ayrıca, görev süresi boyunca ayrım gözetmeden hizmet etmeye devam edeceklerine dair taahhütte bulundu.

Başkan Begit’in eşit hizmet vurgusu, programda bulunan vatandaşlar tarafından olumlu bir şekilde karşılandı. Program, vatandaşların talep ve önerilerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.

BAŞKAN MEHMET BEGİT YAPILAN ÇALIŞMALARI AKTARDI

BAŞKAN MEHMET BEGİT YAPILAN ÇALIŞMALARI AKTARDI

BAŞKAN MEHMET BEGİT VATANDAŞLARLA TOKALAŞTI